خانه دکتری » رپورتاژ خبری » برگ برنده ما در بازار کار چیست؟

برگ برنده ما در بازار کار چیست؟
با نگاهی به ۵۰ سال پیش، درمی‌یابیم که زندگی انسان‌ها طی این نیم قرن تغییرات شگرفی داشته است. تا همین چند دهه قبل، اگر فردی خواندن و نوشتن می‌دانست و تسلط نسبی به ریاضیات پایه می‌داشت، به‌راحتی می‌توانست در بازار کار، گوی سبقت را از دیگران برباید. خلاقیت، مدیریت، آشنایی با علم روز و رشد مداوم لازمه داشتن یک زندگی موفق است. «مجموعه مهرابتکار» با برگزاری دوره‌های مختلف نظیر دوره فناوری اطلاعات، دوره کارآفرینی و فروش، دوره حسابداری و... در این مسیر همراه شماست تا به قله موفقیت برسید.

زندگی در دنیای مدرن با دوره‌های مهرابتکار
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، همه ما نیاز داریم مهارت‌های خود برای زندگی در دنیای مدرن را افزایش دهیم. موسسه مهر ابتکار با برگزاری دوره‌‌های مختلف در این زمینه به شما کمک می‌کند.

دوره ICDL
نقش کامپیوتر در دنیای امروز قابل چشم‌پوشی نیست. فرقی ندارد به‌دنبال چه شغلی باشید، منشی پزشک، استخدام در بانک یا تدریس، به‌هرحال تسلط بر مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر ICDL برای شما یک برگ برنده است. مؤسسه مهر ابتکار با برگزاری دوره ICDL به شما کمک می‌کند بر ۷ مهارت مهم کامپیوتری؛ یعنی مبانی کامپیوتر، ویندوز، ورد، اکسل، اکسس، پاورپوینت و اینترنت مسلط شوید.


دوره فتوشاپ
فتوشاپ (Photoshop) یک نرم‌افزار حرفه‌ای ویرایش عکس است که همه ما کمابیش با نام آن آشنا هستیم. در ظاهر فتوشاپ نرم‌افزاری برای عکاسان و طراحان است، اما در واقعیت این برنامه کاربردهای بسیاری در مشاغل مختلف دارد. با شرکت در دوره فتوشاپ مجموعه مهرابتکار، تسلط کافی بر این نرم‌افزار را کسب می‌کنید و با اندکی تمرین بسیار حرفه‌ای خواهید شد.

دوره Illustrator
نرم‌افزار illustrator را می‌توان خواهر فتوشاپ دانست که افراد کمتری با آن آشنا هستند. کار کردن با ایلوستریتور اندکی دشوارتر از فتوشاپ است و درنتیجه آشنایی با آن یک برگ برنده طلایی برای شما است. این نرم‌افزار محبوب دل طراحان گرافیک است و از آن برای طراحی فونت، لگو، نمودار، اینفوگرافیک، کاراکتر تبلیغاتی و ... استفاده می‌کنند. یک بخش از دوره فناوری اطلاعات مؤسسه مهرابتکار، آموزش این برنامه کاربردی و ناشناخته است.

دوره وردپرس و برنامه‌نویسی
بیایید روراست باشیم! امروزه دنیا حول محور اینترنت و صفحات مجازی می‌گردد. برنامه‌نویسی، طراحی سایت و تولید محتوا یک روش نسبتاً جدید و بسیار موفق برای کسب درآمد است. اگر به این حوزه‌ها علاقه‌مندید، به‌جرئت می‌توان گفت وردپرس بهترین بستر برای راه‌اندازی یک سایت است. با شرکت در دوره وردپرس و برنامه‌نویسی مؤسسه مهرابتکار قدم به دنیای صفحات مجازی بگذارید.

دوره کارآفرینی، بازاریابی و فروش
یک کارآفرین موفق نه‌تنها در زندگی شخصی و شغلی خود پیشرفت می‌کند، بلکه دست افراد بسیاری را گرفته و با خود همراه می‌کند. چطور در استارت‌آپ خود موفق شویم؟ چگونه این شرکت تازه‌تأسیس را به درآمد برسانیم؟ با تکنیک‌ها و مهارت‌های بازاریابی و فروش آشنا هستید؟ با شرکت در دوره کارآفرینی و فروش مؤسسه مهرابتکار، تمامی مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی یک کار جدید، بازاریابی محصول و فروش موفق آن را کسب خواهید کرد.

به اقتصاد سلام کنیم
شرکت در دوره کارآفرینی و فروش یا دوره حسابداری می‌تواند پلی برای موفقیت شما باشد.


دوره حسابداری
حسابداری یکی از مشاغل پرطرفدار با بازار کاری عالی در ایران است. برخی حسابداری را در دانشگاه می‌آموزند و برخی روش‌های دیگر را امتحان می‌کنند. پیشنهاد ما به شما این است که یک دوره اصولی و علمی حسابداری را در مجموعه مهرابتکار بگذرانید تا علاوه‌بر دریافت مدرک رسمی و بین‌المللی، با مباحث مقدماتی و کاربردی این رشته دوست‌داشتنی آشنا شوید.


دوره خلاقیت، نوآوری و اختراع
خود را فردی خلاق می‌دانید یا فاقد خلاقیت؟ تابه‌حال اختراعی داشته‌اید؟ موفق شدید اختراع خود را به ثبت برسانید؟ دوره خلاقیت و نوآوری مجموعه مهرابتکار یک دوره کاربردی برای طیف وسیعی از افراد است که می‌خواهند نگاهی نو به دنیا داشته باشند. در این دوره، در کنار دوستانی فعال با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر قرار می‌گیریم، خلق ایده و روش‌های حل مساله را می‌آموزیم و می‌پذیریم که "من هم می‌توانم خلاق باشم."

کار و تفریح کنار یکدیگر
برای داشتن یک زندگی شاد، کار و تفریح نباید قربانی شوند. تفریح می‌تواند یک گفت‌وگوی لذت‌بخش با بقیه باشد یا یک سفر به‌یادماندنی با عزیزان. به هر حال اگر علاقه‌مند به ارتباط با افراد مختلف هستید و یا از هرچیزی مربوط به سفر و مسافرت لذت می‌برید، برای شما هم دوره‌های مخصوص داریم.

دوره منابع انسانی
حضور یک مدیر منابع انسانی در هر سازمانی ضروری است. او نیازهای کارمندان را درک می‌کند، با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند، به رضایت شغلی آنان اهمیت می‌دهد و درمجموع این‌که برای کارمندان ارزش قائل است. مدیر منابع انسانی وظایف استراتژیکی در قبال کارمند و کارفرما دارد که با شرکت در یک دوره تخصصی، همه این مهارت‌ها را فرا می‌گیرد. اگر شما هم به این شغل علاقه‌مندید، پیشنهاد ما دوره منابع انسانی مؤسسه مهرابتکار با حضور اساتید مجرب است.

دوره گردشگری
به سفر علاقه‌مندید؟ دوست دارید از طریق ارائه خدمات مسافرتی به درآمد برسید؟ شاید به‌دنبال یک راه ساده و بی‌دردسر برای کسب درآمد باشید! اخذ مدرک گردشگری می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. با شرکت در دوره گردشگری مؤسسه مهرابتکار، دروس ساده و جذاب این رشته پردرآمد را بخوانید و در کمتر از ۱۰ ماه مدرک خود را به‌دست آورید.


دیپلم‌های رسمی
قصد ادامه تحصیل دارید؟ مجموعه مهرابتکار علاوه‌بر ارائه مدرک‌های رسمی و بین‌المللی، در رشته‌های زیر دیپلم رسمی سازمان فنی حرفه‌ای را نیز ارائه می‌دهد:
1.    دیپلم کامپیوتر
2.    دیپلم گردشگری
3.    دیپلم حسابداری

یادگیری یک مهارت درهای جدیدی از پیشرفت را به روی ما باز می‌کند. در دنیای رقابتی امروز، با بازار کاری که در برخی حوزه‌ها اشباع شده، باید به‌دنبال کشف بخش‌هایی باشیم که هنوز جای رشد و پیشرفت دارند، اما برای کسب این مهارت‌ها، مؤسسات و ارگان‌های بسیاری وجود دارند. اما چرا مجموعه مهرابتکار در این زمینه اولویت دارد؟
تعرفه اقتصادی
تعرفه دوره‌های مؤسسه مهرابتکار طوری در نظر گرفته شده است که هر فرد علاقه‌مند به آموزش و یادگیری بتواند در آن شرکت کند.
اساتید مجرب
اساتید مجرب مهرابتکار همیشه دانش خود را به‌روز نگه می‌دارند تا جدیدترین نکات را به دانش‌پذیران محترم ارائه دهند.
شهریه اقساطی
شرکت در دوره به‌صورت اقساط، یکی از ویژگی‌های مجموعه مهرابتکار است که مسیر کسب مهارت را برای شما عزیزان هموارتر می‌کند.
معرفی به بازار کار
قدم اول اختصاص پول و وقت برای یادگیری یک مهارت است. در قدم بعدی باید بتوانیم از آن مهارت کسب درآمد داشته باشیم. در مهرابتکار پس از گذراندن دوره و کسب مدرک رسمی، به بازار کار متناسب با رشته خود معرفی خواهید شد.
مشاوره رایگان
اگر هنوز نمی‌دانید در کدام بخش مهارت دارید، به چه رشته‌ای علاقه‌مندید و یا کدام مهارت بازار کار بهتری دارد، مشاوران مهر ابتکار برای ارائه مشاوره رایگان حاضر و آماده هستند.
 

سخن پایانی
رسیدن به قله موفقیت امری محال نیست، به شرطی که قدم به قدم پیش رویم و در مسیر باقی بمانیم. مجموعه مهرابتکار در این مسیر همراه شماست تا با افزایش مهارت‌ها و کسب ایده‌های جدید، برگ برنده‌ای در بازار کار به شما بدهد. شما غیر از شرکت در دوره به‌صورت اقساط و دیگر ویژگی‌های معرفی‌شده، چه نکاتی را برای انتخاب مؤسسه آموزشی مدنظر قرار می‌دهید؟

پل های ارتباطی با مهرابتکار
پاسداران ، خیابان دولت ، خیابان اختیاریه جنوبی ، بعد از کوچه مسعود ، ساختمان پاسارگاد ، پلاک 137 
تلفن: 26749348-021



به اشتراک بگذارید:
برای دریافت اخبار جدید و اطلاع از دوره های آموزشی در خبرنامه سایت عضو شده و با مراجعه به ایمیل، عضویت خود را تکمیل کنید. آموزش عضویت

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی‌شود


پاسخگو هستیم
گفتگوی آنلاین

برای شروع مکالمه بر روی یک گزینه کلیک کنید

لطفا برای شروع گفتگو فقط پیام متنی ارسال کنید.