خانه دکتری » دوره های آموزشی » دوره مقدماتی مکالمه زبان انگلیسی
دوره مقدماتی مکالمه زبان انگلیسی ویژه  دانشجویان و دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی

با تاکید بر مهارت صحبت کردن و گوش دادن

 

معرفی دوره:

مکالمه زبان انگلیسی یکی از ضرورتهای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی است که بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور ما در آن ضعف دارند. بسیاری از کلاسهای ترمیک مکالمه به دلایل مختلف مانند طولانی بودن تعداد ترم ها، آمیخته بودن سطوح سنی دانش آموزان و فراگیران با یکدیگر و یا عدم تمرکز بر مهارت مکالمه و تدریس گرامر و لغت به جای مکالمه برای دانشجویان مناسب و جذاب نیستند. به همین خاطر دوره مکالمه ویژه دانشجویان با تدریس استاد دکتر رضا خیرآبادی مدرس برجسته زبان انگلیسی کشور به شما دوستان پیشنهاد می شود.

ویژگی های دوره:

این دوره در سطح پایهSTARTER (برای همه داوطلبان بدون داشتن دانش قبلی در مهارت مکالمه) برگزار می شود و لذا می تواند برای همه دانشجویانی که در سطج ابتدایی مکالمه زبان انگلیسی هستند مفیدو قابل استفاده باشد. این دوره 15 جلسه دو ساعته است که روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 18 تا 20 برگزار می شود.

برگزاری دوره به صورت آنلاین و در بستر ادوبی کانکت است. محتوای کلاس مبتنی بر کتاب معروف NEW PERSON TO PERSON انتشارات آکسفورد تالیف جک سی ریچاردز خواهد بود اما از منابع مختلف آنلاین و آفلاین بسیاری در طول دوره استفاده خواهد شد. فایل کتاب و فایل صوتی مرتبط به آن به رایگان در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت اما در صورت تمایل می توانید کتاب را به صورت فیزیکی هم تهیه کنید که الزامی نیست.

در طول این دوره 15 جلسه ای 12 عملکرد مهم زبانی مانند معرفی خود و احوالپرسی، پرسیدن سن، بیان ویژگی های ظاهری، بیان زمان و پرسیدن درمورد علاقه مندی ها و غیره تدریس و در قالب  تعاملی دانشجویان به ایفای نقش و صحبت کردن در کلاس می پردازند.

در ضمن فیلم جلسات ضبط شده و امکان بازپخش آن به دفعات متعدد در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

پس از این دوره، دوره های تکمیلی LEVEL1  (سطح  مقدماتی تا میانی) و LEVEL 2 (سطح میانی تا پیشرفته) در ماه های آینده برگزار خواهد شد.

طول دوره:

15 جلسه دو ساعته روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 18 تا 20

شروع دوره از هفته دوم مرداد


هدف دوره:

ایجاد اشتیاق و انگیزه صحبت کردن به زبان انگلیسی در دانشجویان و شکستن فضای ترس و اضطراب ایجاد ارتباط به زبان انگلیسی در جلساتی محدود و ویژه داوطلبان بزرگسال دانشگاهی

مخاطبان دوره دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند که در سطح مقدماتی زبان انگلیسی هستند و تمایل به تقویت مکالمه و مهارت شنیداری خود دارند.



*** هزینه دوره: ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان ***



برای شرکت در دوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق زیر با ما تماس بگیرید:

شماره تماس ۰۹۱۲۷۲۴۱۴۸۰

واتساپ و تلگرام ۰۹۱۲۷۲۴۱۴۸۰

 


به اشتراک بگذارید:
برای دریافت اخبار جدید و اطلاع از دوره های آموزشی در خبرنامه سایت عضو شده و با مراجعه به ایمیل، عضویت خود را تکمیل کنید. آموزش عضویت

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی‌شود


پاسخگو هستیم
گفتگوی آنلاین

برای شروع مکالمه بر روی یک گزینه کلیک کنید

لطفا برای شروع گفتگو فقط پیام متنی ارسال کنید.