خانه دکتری » اخبار دکتری وزارت علوم » انتشار اسامی پذیرفته شدگان دکتری ۹۵ دانشگاه بوعلی سینا
اسامی پذیرفته شدگان مشروط مقطع دکتری تخصصی سال تحصیلی ۹۵-۹۶ دانشگاه بوعلی سینای همدان اعلام شد.

 به گزارش خانه دکتری، دانشگاه بوعلی سینا اسامی پذیرفته شدگان مشروط آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز سال ۱۳۹۵ این دانشگاه را اعلام به شرح ذیل منتشر کرد:

فهرست اسامی پذیرفته شدگان دکتری ۱۳۹۵ دانشگاه بوعلی سینا همدان
[حجم: 83.1 Kb]   مشاهده آنلاين فايل: 4168798059000323147902004.pdf
پذیرفته شدگان مشروط باید در بازه زمانی ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ تا ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ جهت امضاء تعهد کتبی شخصا و به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک ذیل به دانشگاه بوعلی سینا (همدان، سازمان مرکزی دانشگاه بوعلی سینا، طبقه دوم، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه) مراجعه نمایند.

۱- اصل کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار (در صورتی که دارای کارت ملی هوشمند نمی‌باشید، علاوه بر کارت ملی و شناسنامه، کارت شناسایی معتبر عکس‌دار که دارای عکس جدید و قابل تطبیق با چهره داوطلب می‌باشد ارائه نمایید).

تذکر: فرم بایستی به صورت پشت و رو پرینت گرفته شود.

۲- برای دانشجویان نیم‌سال آخر کارشناسی ارشد، ارائه گواهی معتبر از معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر این که حداکثر تا ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ دانش آموخته می شوند ضروری است.

همچنین توجه پذیرفته‌شدگان محترم را به نکات مهم ذیل جلب می‌نماید:

لازم به ذکر است که داوطلبان قبولی مشروط و ذخیره باید واجد شرایط اختصاصی مندرج در صفحه ۲ دفترچه شمار ۱ آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی سال ۱۳۹۵ سازمان سنجش آموزش کشور باشند.

لازم است قبول شدگان مشروط و ذخیره به تذکرات مهم مندرج در بند ک صفحه ۴ دفترچه شماره ۲ (راهنمای انتخاب رشته) آزمون وردودی دکتری تخصصی سال ۱۳۹۵ سازمان سنجش توجه نمایند.

در مورد فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، رشته فارغ التحصیلی داوطلب در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد باید دارای مجوز از دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.

عدم مراجعه در بازه زمانی فوق (۱۳۹۵/۰۵/۰۲ تا ۱۳۹۵/۰۵/۰۶) به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه بوعلی سینا بوده و نفرات ذخیره به ترتیب اولویت جایگزین خواهند شد.

کلیه پذیرفته شدگان به صورت مشروط پذیرش شده و قبولی قطعی ایشان پس از تائید صلاحیت عمومی داوطلب توسط هیات مرکزی گزینش دانشجو مطابق با دستورالعمل اعلام شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می پذیرد.

پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری در دانشگاه بوعلی سینا به صورت تمام وقت می باشد.

احراز کلیه شرایط و ضوابط و توضیحات مذکور در دفترچه شماره ۱ و ۲ آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۵ سازمان سنجش آموزش کشور از قبیل شرایط استفاده از سهمیه‌ها، تطابق رشته تحصیلی کارشناسی ارشد با رشته امتحانی داوطلب، حداکثر مهلت فارغ التحصیلی دانشجویان تا تاریخ ۹۵/۶/۳۱ و مندرجات اطلاعیه ثبت نامی این دانشگاه برای داوطلبان الزامی است و چنان‌چه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط الزامی نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و مدارک خوداظهاری و اصالت مدارک وی وجود داشته باشد (از قبیل گواهی معدل و دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و محل اخذ مدارک و سهمیه ثبت نامی و … ) مسئول عواقب آن است و در صورت قبولی در هر مرحله ای از تحصیل باشد، به تحصیل وی خاتمه داده می‌شود.

بنا به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نظر به این که پذیرش نهایی بر اساس آزمون تخصصی و نتیجه بررسی صلاحیت های عمومی صورت می‌گیرد، لذا آن دسته از داوطلبانی که بر اساس حدنصاب تعیین شده دانشگاه‌ها و مؤسسات به آن دانشگاه‌ها مراجعه نموده و پس از مرحله ارزیابی تخصصی، واجد شرایط هر یک از دانشگاه‌ها و مؤسسات قرار می‌گیرند، لازم است از تاریخ ۹۵/۵/۱۲ لغایت ۹۵/۵/۲۸ برای انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی، نسبت به واریز مبلغ ۲۹۰۰۰۰ ریال (دویست و نود هزار ریال) از طریق پرداخت الکترونیک در سایت سازمان سنجش آموزش کشور عمل نموده و سپس نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت‌های عمومی مندرج در سایت اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام و آن را ازطریق سیستم اینترنتی به سازمان ارسال و کد پیگیری مربوط را دریافت نمایند. بدیهی است داوطلبانی که در این خصوص اقدام نکنند، از مراحل گزینش نهایی حذف خواهند شد.

در صورت پذیرش در سایر دانشگاه‌ها و انصراف از ثبت نام در دانشگاه بوعلی سینا، در اسرع وقت مراتب را به صورت مکتوب به این دانشگاه اعلام نمایید. لازم به ذکر است پس از سپردن تعهد و ثبت اطلاعات پذیرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش در تاریخ ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۵، ثبت نام در سایر دانشگاه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.


به اشتراک بگذارید:
برای دریافت اخبار جدید و اطلاع از دوره های آموزشی در خبرنامه سایت عضو شده و با مراجعه به ایمیل، عضویت خود را تکمیل کنید. آموزش عضویت

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی‌شود


پاسخگو هستیم
گفتگوی آنلاین

برای شروع مکالمه بر روی یک گزینه کلیک کنید

لطفا برای شروع گفتگو فقط پیام متنی ارسال کنید.