نحوه امتیاز دهی |
حداکثر امتیاز |
مواد آموزشی |
نوع سنجش |
ردیف |
الف-تدریس نظری یا عملی واحد های درسی دانشگاهی مرتبط به ازای هر واحد 25%امتیاز تبصره: کلیه گواهی های تدریس باید مورد تایید معاون آموزشی دانشکده مربوط باشد. |
5 |
سابقه فعالیت های آموزشی |
بر اساسمستندات ارایه شده توسط داوطلب امتیاز دهی می شود. |
1 |
الف-طرح تحقیقاتی مصوب دانشگاه به عنوان مسئول یا همکار (حداکثر تا 2 امتیاز ) ب-مقالات بر گرفته از پایان نامه و یا در ارتباط موضوعی با رشته مقطع قبل (حداکثر تا 15 امتیاز) و برای هر مقاله: -نفراول یا نویسنده مسئول (حداکثر تا 10 امتیاز) -نفرات بعدی براساس تعداد نفرات (حداکثر تا 5 امتیاز) -مقالات با سایر ایندکس ها (حداکثر تا 6 امتیاز برای نفر اول) -مقالات فارسی در مجلات علمی پزوهشی (حداکثر تا 4 امتیاز برای نفر اول) ج- سخنرانی در کنگره ها در ارتباط با رشته مقطع قبل (حداکثر تا 3 امتیاز) -ارائه سخنرانی در کنگره بین المللی (حداکثر تا 2 امتیاز) د- اختراعات و اکتشافات ثبت شده -بین المللی (حداکثر تا 7 امتیاز) -داخلی (حداکثر تا 4 امتیاز) ه- ترجمه و تالیف کتب دررشته مربوط و با تایید انجمن علمی مربوط و یا معاونت پزوهشی دانشگاه(حداکثر 4امتیاز) |
20 |
سابقه فعالیتپژوهشی |
3 |
|
1.ایستگاه میزان تسلط داوطلب بر پایان نامه و مقاله اصلی مستخرج از آن (20 امتیاز) |
75 |
ویژگیهای فردی داوطلب شامل شخصیت اجتماعی, تعامل, قدرت تجزیه وتحلیل و قدرت بیان و توانایی انتقال مفاهیم و مطالب علمی تسلط به زبان انگلیسی تخصصی |
با مصاحبه ساختارمند و بر اساس امتیاز دهی می شود. |
|
2.ایستگاه ارائه شفاهی مطالب علمی(Scientific Presentation)(15 امتیاز) |
||||
3.ایستگاه جستجوی منابع علمی(5 امتیاز) |
||||
4.ایستگاه توانمندی های تخصصی رشته (20 امتیاز) |
||||
5.ایستگاه اختصاصی زبا انگلیسی(15 امتیاز) |
||||
100 |
مجموع |

