خانه دکتری | اخبار دکتری | آزمون دکتری | منابع دکتری | مشاوره دکتری | دفترچه دکتری

تبلیغات در سایت
امروز: دوشنبه، 15 آذر 1395   مصادف با: Monday, 5 December 2016
خانه دکتری، اولین و تنها وب سایت ارشد و دکتری دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و درگاه پرداخت بانک ملت
» » زمان‌ (تاریخ) برگزاري آزمون استخدامي صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم 1395/ دریافت کارت آزمون

زمان‌ (تاریخ) برگزاري آزمون استخدامي صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم 1395/ دریافت کارت آزمون

کد مطلب: 587
تاریخ: 16 فروردین 1395, 14:57
نظرات: 0
    انتشار این مطلب در تلگرام
  • امتیاز منفی
  • 0
  • امتیاز مثبت
اعلام  زمان‌ برگزاري آزمون استخدامي صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری در سال 1395 و تاريخ پرينت كارت آزمون

به گزارش خانه دکتری، بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامي صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری سال 1395 مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 95/1/27 در شهر تهران برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

زمان برگزاری آزمون: آزمون در روز جمعه 27 فروردین سال 1395 برگزار می گردد.

زمان دریافت کارت شرکت در آزمون: کارت آزمون دو روز قبل از آزمون یعنی در روز چهارشنبه 25 فروردین قابل دریافت می باشد.

لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز چهارشنبه 95/1/25 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند.
 
بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.ضمناً تاکید می گردد که مطالب برگ راهنما راقبل از آزمون مطالعه نمایید.

*** تذکر:
در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 8:00 الي 12:00 صبح و 14:00 الي 18:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 95/1/26 با در دست داشتن كارت شناسايي معتبر و 2 قطعه عكس به نماینده اين سازمان مستقر در باجه رفع نقص كه در دانشگاه خوارزمي پرديس تهران واقع در: تهران: خيابان انقلاب، دروازه دولت ،خيابان شهيد مفتح مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.


کاربر گرامی؛
برای خرید جزوات و استفاده از تمامی امکانات سایت، می بایست ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

نظر یا سوال خود را در مورد این مطلب ثبت کنید :

نام شما:  *
ایمیل شما:  *
متن نظر شما:  *
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود