خانه دکتری | اخبار دکتری | آزمون دکتری | منابع دکتری | مشاوره دکتری | دفترچه دکتری

تبلیغات در سایت
امروز: پنج شنبه، 18 آذر 1395   مصادف با: Thursday, 8 December 2016
خانه دکتری، اولین و تنها وب سایت ارشد و دکتری دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و درگاه پرداخت بانک ملت
» » زمان (تاریخ) ثبت‌نام آزمون‌ استخدام نيروي قراردادي صندوق رفاه دانشجویان در سال‌ 1395

زمان (تاریخ) ثبت‌نام آزمون‌ استخدام نيروي قراردادي صندوق رفاه دانشجویان در سال‌ 1395

کد مطلب: 470
تاریخ: 11 اسفند 1394, 16:59
نظرات: 0
    انتشار این مطلب در تلگرام
  • امتیاز منفی
  • 0
  • امتیاز مثبت
تاريخ و نحوه ثبت‌نام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از متقاضيان ثبت‌نام در آزمون‌ استخدام نيروي قراردادي در سال‌ 1395 
 
به گزارش خانه دکتری بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت در آزمون استخدام نيروي قراردادي صندوق رفاه دانشجویان مي‌رساند، ثبت‌ نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org از روز سه‌شنبه مورخ 94/12/11 آغاز و درروز سه‌شنبه مورخ 94/12/18 پايان مي‌پذيرد. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند. لازم به تاكيد است استخدام در اين صندوق بصورت قراردادی می‌باشد.

 شرایط عمومی استخدام:
1- داشتن تابعیت ایران. 
2- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مندرج در قانون اساسی.
3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
4- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذیصلاح)
5- عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها.
6- دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم قانوني براي آقايان.
توضيح: كارت يا برگ معافيت موقت مورد پذيرش نمي‌باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاريخ 94/12/11 باشد.
7- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا باز خرید سایر دستگاههای اجرايي باشند.
8- نداشتن تعهد انجام كار در ساير سازمان ها، مؤسسات دولتي و وابسته به دولت و يا نهادهاي انقلابي.
 
مراحل ثبت نام:
1- مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org
2- تكميل فرم ثبت‌نام اينترنتي در مهلت مقرر.
3- ارسال عكس: داوطلب مي بايست يك قطعه عكس با مشخصات ذيل اسكن و در قسمت مربوط بارگذاري نمايد.
عكس 4×3 كه در سال جاري گرفته شده باشد. (عكس تمام رخ)
عكس اسكن شده بايد با فرمت JPG باشد.
اندازه عكس اسكن شده بايد حداكثر 400×300 پيكسل و حداقل 300×200 پيكسل باشد.
تصوير داوطلب بايد واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لكه باشد.
حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از 70 كيلو بايت بيشتر باشد.
حاشيه هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
حتي الامكان عكس ها سياه و سفيد و يا در صورت رنگي بودن داراي زمينه سفيد باشد.
تذكر مهم: با توجه به مشكلات بوجود آمده در آزمون ها، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه اين موضوع اكثراً براي داوطلباني كه در كافي نت ثبت‌نام مي‌كنند رخ داده است، تاكيد مي‌گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط كافي نت ها انجام مي‌دهيد، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت‌نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.
 
پرداخت وجه ثبت‌نام:
ثبت‌نام به صورت اينترنتي از روز سه‌شنبه مورخ 94/12/11 آغاز و تا روزسه‌شنبه مورخ 94/12/18 انجام خواهد پذيرفت. متقاضيان واجد شرايط مي‌بايست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ مبلغ 500.000 (پانصد هزار) ريال به صورت الكترونيكي و يا از طريق كارتهاي بانكي متصل به شبكه شتاب اقدام نمايند.
 
شرایط اختصاصی استخدام:
1- حداکثر سن داوطلبان، 32 سال (متولدين 62/12/10 به بعد) مي‌باشد .
توضيح 1: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلباني كه در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل (از تاريخ 59/06/31 لغايت 67/05/29) خدمت نموده‌اند، به ميزان مدت حضور در جبهه و همچنين مدت زمان بستري شدن و يا استراحت پزشكي رزمندگان در اثر مجروحيت در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل.
ب) داوطلباني كه به صورت غير رسمي و تمام وقت در دستگاههاي مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری به خدمت اشتغال داشته‌اند به ميزان مدت خدمت غير رسمي آنها حداکثر تا دو سال.
توضيح 2: چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
2- حداقل معدل كل براي متقاضيان استخدام در مقاطع کارشناسی (14) و کارشناسی ارشد (16) مي‌باشد.
3- رشته هاي تحصيلي مورد نياز مرکز مطابق جدول مندرج در آگهي به شرح ذیل مي‌باشد.
 
زمان برگزاري آزمون و نحوه دريافت كارت شركت در آزمون:
كارت شركت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ 1395/1/25 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 1395/1/27 منحصراَ در شهر تهران  برگزار خواهد شد.
ساعت شروع برگزاري آزمون و محل برگزاري آزمون در هنگام پرينت كارت به آگاهي داوطلبان خواهد رسيد. لازم به ذكر است صدور كارت شركت در آزمون به منزله تاييد اطلاعات ارسالي نمي‌باشد و مدارك داوطلبان بعد از آزمون بررسي خواهد شد.
 
جدول عناوين شغلي، مقاطع و رشته‌هاي تحصيلي مورد نياز

ردیف

كد و عنوان

شغلي

تعداد

مقطع تحصیلی

كد و عنوان رشته تحصیلی مورد نیاز

جنسیت

1

کارشناس امور اداری

(كد101)

2 نفر

کارشناسی و کارشناسی ارشد

مدیریت دولتی كليه گرایش‌ها (كد1001)، مدیریت گرایش منابع انسانی و رفتاری (كد1002)، مدیریت اجرایی (كد1003)و مدیریتMBA(كد1004)

1 نفر مرد

1 نفر زن

2

کارشناس امور حقوقی (كد102)

1 نفر

کارشناسی و کارشناسی ارشد

حقوق (كد1005)

مرد

3

حسابدار

(كد103)

1 نفر

کارشناسی و کارشناسی ارشد

حسابداری (كد1006) و مدیریت مالی (كد1007)

مرد

4

کارشناس امور دانشجویان

(كد104)

1 نفر

کارشناسی و کارشناسی ارشد

مدیریت آموزش عالی (كد1008)، مديريت وبرنامه ريزي آموزشي(كد1009)، مدیریت آموزشي (كد1010) و مديريت دولتي كليه گرايشها (1011)

مرد

5

کارشناس امور درآمد

(كد105)

1 نفر

کارشناسی ارشد

مدیریت امور بانکی (كد1012) و حسابداری (كد1006)

مرد

6

کارشناس شبکه

(كد106)

1 نفر

کارشناسی و کارشناسی ارشد

مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار (كد1013)

مرد/ زن

 
- صرفاً مدارک تحصیلی مؤسسات آموزشی عالی که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد؛ ملاک عمل قرار خواهند گرفت.
- تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ 94/12/11 باشد.
- متقاضیان شرکت کننده در ردیف 2 با مدرک کارشناسی ارشد حقوق می بایست مدرک کارشناسی آنان حقوق باشد.
- متقاضیان شرکت کننده در ردیف 4 (کارشناس امور دانشجویان) می بایست مسلط به نرم افزارها و تحلیل های آماری باشند.
- متقاضیان شرکت کننده در ردیف 6 (کارشناس شبکه) می بایست دارای حداقل دو سال سابقه تجربی، تخصص ASP، آشنایی با پایگاه داده ترجیحاً اوراکل و آشنایی با مفاهیم شبکه داشته باشند.
- متقاضيان شركت در آزمون بايد پس از پايان ثبت‌نام، كد رهگيري خود را يادداشت و تا پايان مراحل استخدام نزد خود نگهداري نمايند.
- به ثبت نام‌هاي ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختي به هيچ عنوان مسترد نمي شود.


مواد آزمون:
 
الف) مواد آزمون توانمندي‌هاي عمومي شامل:
1- فناوري اطلاعات 2- ادبيات فارسي 3- معارف اسلامي 4- زبان انگليسي - عمومي 5- هوش و توانمندي هاي شغلي.
 - اقليت‌هاي ديني از پاسخگوئي به سؤالات معارف اسلامي معاف مي‌باشند و امتياز آن در ساير مواد آزمون توزيع خواهد شد.

 ب) مواد آزمون تخصصي شامل :

رديف

عنوان شغلي

مواد آزمون

1

کارشناس امور اداری

1-تئوري هاي مديريت وتجزيه وتحليل سيستم ها 2-مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی 3- آمار و روش تحقیق 4- قوانین کار، تأمین اجتماعی و آیین­نامه استخدامی
غیرهیئت­علمی دانشگاه­ها

2

کارشناس امور حقوقی

1- حقوق مدنی 2- حقوق تجارت (اسناد تجاری) 3- آیین دادرسی مدنی 4- حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال) 5- حقوق اداری

3

حسابدار

1- حسابداری مالی 2- حسابداری بهای تمام­شده 3- بودجه و حسابداری دولتی 4- مدیریت مالی

4

کارشناس امور دانشجویان

1- مبانی جامعه­شناسی 2- روان­شناسی صنعتی ـ سازمانی 3- اصول و مبانی مدیریت برنامه­ریزی 4- آمار و روش تحقیق

5

کارشناس امور درآمد

1- حسابداری مالی 2- تئوری حسابداری 3- بودجه و حسابداری دولتی 4- حسابداری و مدیریت امور بانکی

6

کارشناس شبکه

1ـ سیستم­های عامل 2ـ شبکه­های کامپیوتری 3ـ برنامه­نویسی پیشرفته(ASP.Net)
4ـ پایگاه داده­ها (عمومی ـ(oracle, sql, my sql5 ـsecurity+

 
* سؤالات هر دو آزمون توانمندي‌هاي عمومي و تخصصي به صورت چهار گزينه‌اي و دارای نمره منفی مي‌باشد.

تذكرات:
1- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان 4 برابر ظرفیت مورد نیاز در هر یک از عناوین شغلی سازمانی از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (60 درصد) را کسب کرده‌اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام و اسامي آنان حداكثر 2 ماه بعد از تاريخ آزمون از طريق پايگاههاي اطلاع رساني صندوق رفاه دانشجویان و سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
2- کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون به منزله پذيرش در استخدام محسوب نمي‌گردد و استخدام داوطلبان براساس نمرات آزمون و مصاحبه صورت مي پذيرد.
3- چنانچه در هرمرحله از بررسي‌هاي صندوق مشخص شود داوطلبي در زمان ثبت نام دانشجو بوده و تاريخ فارغ التحصيلي وي پس از موعد مقرر شده در آگهي است، استخدام وي در صندوق رفاه دانشجویان منتفي خواهد شد.
4- در صورتي كه داوطلبي با مدارک تحصیلی بالاتر و يا پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، در آزمون شركت نمايد، از استخدام و ادامه اشتغال وي در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
5- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر مي‌باشد. ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهائي پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق پايگاه اطلاع‌رساني صندوق رفاه دانشجویان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
6- در صورتي که صندوق رفاه دانشجویان درهر يک از مراحل استخدام متوجه عدم رعايت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکميل فرم ثبت نام از سوي متقاضي استخدام شود، موضوع استخدام کان لم يکن تلقي خواهد شد.
 
توضیحات مهم:
1- صرف شركت در آزمون استخدامي تا پایان مراحل استخدامی شامل آزمون عمومی و تخصصي، مصاحبه، گزینش و ... هيچ گونه تعهد استخدامي براي صندوق رفاه دانشجویان ايجاد نمي نمايد.
2- ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که مراحل با موفقيت انجام شده و شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود.
3- ثبت نام متقاضیان صرفاً بصورت اينترنتي و از طریق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org  بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهاي حضوري و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای صندوق رفاه دانشجویان ایجاد نخواهد کرد.
4- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ثبت اطلاعات ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه پس از توفيق متقاضيان در مرحله آزمون كتبي و بررسي و تطابق مدارك استخدامي آنان با شرايط مندرج در آگهي حاضر و يا در هر مرحله از بررسي هاي بعدي (مراحل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و...) مشخص شود، داوطلبي واجد شرایط عمومي و اختصاصي اشاره شده در متن آگهی نبوده است، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در صندوق رفاه دانشجویان منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
5- قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
6- از آنجایی که از نفرات برتر در مرحله آزمون عمومی و تخصصی (پس از اعلام اسامي در سایت صندوق) براي شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت بعمل مي‌آید، لذا مقتضی است داوطلبان دقت لازم را در خصوص درج تلفن های ضروری تماس (در فرم تقاضانامه) مبذول نمایند.


کاربر گرامی؛
برای خرید جزوات و استفاده از تمامی امکانات سایت، می بایست ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

نظر یا سوال خود را در مورد این مطلب ثبت کنید :

نام شما:  *
ایمیل شما:  *
متن نظر شما:  *
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود