خانه دکتری | اخبار دکتری | آزمون دکتری | منابع دکتری | مشاوره دکتری | دفترچه دکتری

تبلیغات در سایت
امروز: شنبه، 20 آذر 1395   مصادف با: Saturday, 10 December 2016
خانه دکتری، اولین و تنها وب سایت ارشد و دکتری دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و درگاه پرداخت بانک ملت
» » شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي دوره دكتري نيمه متمركز (PH.D) سال 1395

شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي دوره دكتري نيمه متمركز (PH.D) سال 1395

کد مطلب: 169
تاریخ: 4 بهمن 1394, 18:03
نظرات: 0
    انتشار این مطلب در تلگرام
  • امتیاز منفی
  • 0
  • امتیاز مثبت
اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در باره شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي دوره دكتري نيمه متمركز(PH.D) سال 1395

به گزارش خانه دکتری، پيرو اطلاعيه مورخ 94/9/29 بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت نام و شركت در آزمون ورودي دوره دكتري (نيمه متمركز) سال 1395 مي‌رساند كه با توجه به نكات ذيل و همچنين در نظر داشتن شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون، مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند.

شرايط ثبت نام:
ثبت‌نام براي آزمون ورودي دكتري (Ph.D) سال 1395 از روز يكشنبه مورخ 94/10/06 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 94/10/15 پايان مي‌پذيرد. لازم به تاكيد است كه ثبت‌نام منحصراً به صورت اينترنتي و از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org انجام خواهد پذيرفت.

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط مي‌تواند در يك كدرشته‌ امتحاني (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شركت‌ نمايد.
 
مراحلي كه داوطلب بايد براي ثبت نام اقدام كند:
مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني فوق براي تهيه كارت اعتباري ثبت نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام (دفترچه شماره 1).  

2- تهيه فايل عكس اسكن شده داوطلب بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

3-آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز جهت ثبت‌نام.

4- با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام منحصراً بصورت اينترنتي انجام مي‌گيرد، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان و پرداخت مبلغ 500.000 (پانصدهزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام شركت در آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

تبصره: با توجه به اينكه مقرر گرديده است كه در مراحل مختلف فرآيند اين آزمون، خدماتي از طريق پيام كوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلباني كه تمايل به استفاده از خدمات پيام كوتاه دارند، با انتخاب گزينه مربوط و پرداخت مبلغ 5000 (پنج هزار) ريال به عنوان هزينه استفاده از خدمات پيام كوتاه، مي‌توانند از اين خدمات استفاده نمايند.

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي:
به داوطلبان توصيه مي شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش نويس با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور، اطلاعات لازم را بر اساس بندهاي برنامه نرم افزاري ثبت نام وارد نمايند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. بديهي است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارك داوطلب در صورت پذيرفته شدن در آزمون، قبولي وي (كان لم يكن) تلقي شده و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيري خواهد شد.

زمان توزيع كارت اينترنتي و محل آزمون:
براساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون ورودي دكتري (Ph.D) سال 1395 در روز جمعه مورخ 94/12/14 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 94/12/11 لغايت روز جمعه مورخ 94/12/14 با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشانی http://www.sanjesh.org/ نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 33 تقاضانامه تعيين مي‌گردد. لذا مقتضي است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.

توصيه‌هاي‌ مـهم‌:
1) توصيه‌ مي‌شود داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري نمايند.

2) به داوطلبان توصيه مي‌شود در انتخاب كدرشته‌ امتحاني و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود دقت لازم را مبذول فرمايند. لذا پس از دريافت كد پيگيري 16 رقمي در اين خصوص به درخواست‌هاي داوطلبان مبني بر اصلاح و يا جابجايي ترتيب اثر داده نخواهد شد.

3) با توجه به مشكلات بوجود آمده در آزمون هاي قبلي، در خصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه اين موضوع اكثراً براي داوطلباني كه در كافي نت ثبت نام مي‌كنند رخ داده است، تاكيد مي‌گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط كافي نت ها انجام مي‌دهيد، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت‌نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

4) هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ نشريه پيك‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبري‌ و اطلاع‌رساني‌ سازمان ‌سنجش‌)، پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي گروهي ‌اعلام ‌خواهد شد. 

5) در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان مي‌توانند با شماره تلفن گوياي‌: 42163-021 با روابط عمومي ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور تماس‌ حاصل‌ نموده و يا از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي (غيرحضوري) سازمان اقدام نمايند.
 


کاربر گرامی؛
برای خرید جزوات و استفاده از تمامی امکانات سایت، می بایست ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

نظر یا سوال خود را در مورد این مطلب ثبت کنید :

نام شما:  *
ایمیل شما:  *
متن نظر شما:  *
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود